Om vores forening

Bestyrelsen består af passionerede mennesker med vidt forskellig baggrund og tilgang til kunst. Vi ved at den tid vi bruger som bestyrelse er direkte proportional med resultatet i form af årets program og de oplevelser vi alle får som medlemmer af Stevns Kunstforening.

Derfor sætter vi også stor pris på og opfordrer alle medlemmer til at komme med forslag til arrangementer. Ligeledes kan alle medlemmer vælges ind i bestyrelsen på den årlige generalforsamling (se Program), således at vi sikrer at denne altid er bredt repræsenteret og bibeholder sin dynamik.

Til venstre i menuen kan du se den nuværende Bestyrelse med ansvarsområder samt foreningens vedtægter.

Vores logo og farvevalg

LogoForeningens logo er en tegning af Stevns klint med Højerup Kirke i baggrunden udført af billedkunstner Merete Hansen.

Den Stevnske natur er præget af havets blå farver, som får ekstra lys fra den hvide kalkhavbund som også går igen i klinten. Dette har stærkt influeret vores farvevalg her på hjemmesiden, som vi har valgt at holde i de samme smukke klare blå og hvide farver, som næsten kan ses for det indre øje når man ser:

Merete Hansens tegning

Merete Hansen, som er medlem af Kunstnersamfundet, KKS, BKF og kunstnersammenslutningen Corner, er uddannet fra Det Kgl. Danske Kunstakademi og bosiddende lokalt på Stevns i Store Heddinge. Du kan læse mere på http://www.meretehansen.dk/.
Alf Hemmingsen | Brovej 4, Lille Linde, 4652 Hårlev - Danmark | Tlf.: 28498797